Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

Elveszve Budapesten...:)

...avagy egy bloggertalálkozó részletei

2016. november 20. - Óvónéni

2_6.jpgTartalmas és kreativitásban bővelkedő napról szeretnék írni, ahol olyan sok minden történt, hogy hirtelen azt sem tudom hol kezdjem. Így megpróbálom az elején.

Akik személyesen ismernek, tudják rólam, hogy semmi, vagy legalábbis nagyon kevés dolog az, ami elsőre sikerül.

 

 

Így volt ezen a 2016. november 11-ei napon is, amikor felültem a budapesti vonatra, (az út kb. két és fél órás) és nagy izgalommal vártam az újbóli találkozásunkat

Adrival (  http://www.happyfamily.hu/ ), adri.jpg

erika.jpgErikával (http://www.danubiushotels.hu/)

Eszterrel, Balázzsal és még sorolhatnám a neveket. Gondolatban újra felidéztem az első blogger-találkozót, és kíváncsian vártam, hogy kivel fogok még találkozni.

A vonat begördült a végállomásra én pedig nagy léptekkel elindultam a Metróhoz - természetesen az ellenkező irányba. Szerencsére még időben észrevettem ezt az apró hibát, minek után végre felszállhattam a szellősnek semmiképp nem mondható közlekedési járműre. Három megálló után a tömeggel sodródtam a kijárat felé, majd újra a járdán találtam magam. Szuper! Még bő 1 órám van a találkozóig, már csak a buszt kell megtalálnom és nyert ügyem van.

Persze....ha ez ennyire egyszerű volna. Kb. 10 méterenként kérdeztem a járókelőket, akik készségesen segítettek volna, de vagy nem tudták merre menjek tovább, vagy külföldiekkel sikerült szóba elegyednem, ami jelen pillanat azt jelentette, hogy ők nem értettek engem én pedig őket! :)

Őszintén szólva már a sírás fojtogatott, amikor kb. az ötödik alkalommal tettem meg az oda-vissza utat ugyanazon az útszakaszon természetesen eredmény nélkül, így úgy döntöttem elindulok arra, amerre én gondolom... lesz ami lesz.

5 perc alatt megtaláltam a buszmegállót, ahol egy kedves sofőrnek sikerült egy jó napot szereznem, mert arra az egyszerű kérdésemre, hogy jó buszra szálltam -e fel, simán kinevetett. Naná! - mert még véletlenül sem arra szálltam fel, amelyikre kellett volna. A busz a jókedvű sofőrrel továbbgördült én pedig végre felszállhattam arra a buszra, amelyet annyira kerestem.

5 perccel  hamarabb érkeztem meg végül a találkozóra. Vidám, mosolygós arcok és szebbnél-szebb finomságok fogadtak. Szerencsére kicsit később kezdődtek az előadások, így volt alkalmam köszönni a többi vendégnek is.

Fantasztikus alkalmazást próbálhattunk ki, a Danubius Bubbles Club sárkányainak főszereplésével  a 360 fokos videót, hamarosan pedig olvashatjuk a most megjelent Sárkánykalandok II. c. mesekönyvet is.

Nagy örömömre a kisfiamnak hazahozhattam az egyik kis sárkányt plüss formában, melyet ajándékba kaptunk.

sarkany_1.jpg

A happyfamily.hu a családok számára hiteles, és mértékadó infoportál lett, rendezvényeiken és termékeiken keresztül szeretnének szakmailag is hiteles információkat, vagy fejlesztő termékeket és elfoglaltságokat biztosítani. És a jövő? Nem titok: a Happy Family célja, hogy az ország legjobb családos blogmagazinját építse fel.

Az előadások közötti szünetben tudtunk beszélgetni, ismerkedni, és többek között ezeket a finomságokat is megkóstolhattuk:

a_10.jpg

aa_9.jpg

Kicsit ráhangolódtunk a közelgő ünnepekre:

2_7.jpg

...és a végén profi sminktanácsokat kaphattunk....és egy nagyon szép sminket :)

smink.JPG

 

ITT pedig az új fb-oldalamat találod a : MEGLEPI OLDALt

https://www.facebook.com/Meglepi-1837854279760588/

 

 Köszönöm szépen a meghívást és várom a következő találkozást!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr1111975784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása