Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

Lépésről - lépésre egy zseniális ötlet

Kreatív hógömb fotóval

2016. december 20. - Óvónéni

 

Anna Kováč

Így készültek a szülők részére az ajándékok:

- Kartonpapírból kivágtam a hógömb formát, majd víz festékkel befestettem.

- A fát is kartonból vágtam ki,hogy kiemelkedjen kicsit.

- Lefényképeztem a gyerekeket, kinyomtattam es beragasztottam.

- Az átlátszó karácsonyfa gömböket külön vettem hozzá, amiket ketté lehetett tekerni.

- A fél gömböket ragasztó pisztollyal ragasztottam az alaphoz, a belsejébe hungarocell golyókat tettem,. amit a gyerekek morzsoltak össze 

hogomb.jpg

karacsonyi_hogomb.jpg

karacsonyi_hogomb1.jpg

 

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a legfrissebb ötletekről és hírekről!

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr3912064137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása