Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

A kesztyű mese - sablonnal

Kreatív-ötletes megoldás

2016. december 03. - Óvónéni

Ildikó Lénártné Ungi

Ezen a héten a mesénk A kesztyű volt. Régóta foglalkoztat, hogyan lehetne könnyebbé tenni a szemléltetést, úgy, hogy a képek segítsék a gyerekek önálló mesélést is. Szerintem sikerült, bár még fogok kicsit dolgozni rajta, ha sok szabad időm lesz  Egy rossz lepedőre varrtam erősebb anyagból a kesztyűt (amit duplán szabtam, és előre felgombostűztem, s csak a beköltözésnél került le). Majd megfestettem a galagonya bokrot, az avart illetve a meseszereplőket temperával festettem, lamináltam, s táblaragasztóval (bluetech) tettem az anyagra. Igaz ezt fogom változtatni idő függvényében tépőzárra, mert stabilabb! Sok hiányzónk volt a héten, de sebaj, jövő héten is elővesszük kolléganőmmel, mert nem szeretnénk ha sokan kimaradnának belőle, hiszen imádták Madárkáink, azt hiszem látszik, amint az egyik kis drágánk hosszan időzve "újraéli" a mesét a kis puffra települve. Ma már segítséggel mesélte az egyik kisfiú, s jól tudta a cselekményt követni.

Sablonnal együtt szeretnék segíteni akit érdekel az ötletem!

kesztyu2.jpg

kesztyu3.jpg

kesztyu4.jpg

kesztyu5.jpg

SABLON:

kesztyu.jpg

kesztyu1.jpg

 

 

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a legfrissebb ötletekről és hírekről!

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr4212019235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása