Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

3 aranyos vers

2015. december 27. - Óvónéni
OKOS KISFIÚ
 
„Ki fia vagy?”
„Apámé!”
„Tudom én azt, szentem!
De apádat hogy hívják?”
„Éppen úgy, mint engem!”
 
„És ha enni hívnak,
hogy mondják a neved?”
„Nem kell engem hívni,
magamtól is megyek!”

(Német gyermekvers, B. Radó Lili fordítása)

10b7d757b7c541f89d688b2a07cfa13c.png
Radó Lili: Telefonnál
Halló! halló, ki beszél ott?
Ez az anyukám hangja!
Jaj, de jó, hogy telefonálsz,
én vagyok itt! Panka!
Olyan szépen játszogattam
Egész hosszú délután...
Hanem most már gyere, gyere
siess haza anyukám!
10b7d757b7c541f89d688b2a07cfa13c.png
KASSÁK LAJOS
Testvérkék
 
Barna dombon
zöld berek,
kószál benne két gyerek.
Egyik neve
Pannika,
másiké meg
Jancsika.
Málnát szednek,
zöld diót,
sose láttak
ennyi jót.
Csellengnének estelig,
de a zsákjuk megtelik.
Anyu is már
vár rájuk,
megveti a
kiságyuk.
Szalmán innen,
szénán túl,
szemecskéjük
lezárul.
Ringó hátán egy
halnak,
álomföldre utaznak.

Iratkozz fel hírlevelemre,

hogy ne maradj le a legfrissebb ötletekről és hírekről!

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr158205100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása