Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

Almádi Róza: Kis takaró

2016. január 17. - Óvónéni

takaro1.jpgKis takaró :)

Még csak elképzeltelek,

nem vagyok gyakorló nagyi,

pedig lehetnék, de sajnos semmi jel..

mégis, a kedvedért, - ki nem is létezel-,

nem szégyellem bevallani,

most éppen kötni tanulok,

mert fontos, ha egyszer megérkezel,

adni tudjak, amit csak én tudok..

 

Az első a mosoly s egy kis takaró lesz,

könnyű, puha, védelmező meleg,

szinte látom, amint rám nevet

alóla csillag-szemed,

amit úgy várok én, ahogy

egy kisdedet vártak annak idején..,

Később, ahogy majd cseperedsz

kötök tarka sálat, kis varázscipőt,

 

és ha a kertben töltjük majd az időt,takaro.jpg

megmutatok minden csodát neked,

mesélek szépet s színes fakockákból

építünk együtt egy egész világot.

Sétálni is megyünk, elviszlek oviba

is ha kell, és ameddig csak lehet,

ott leszek neked, játszok veled,

s én is örömmel leszek kisgyerek.

 

Felelek mindenre amit kérdezel,

és készül majd sok finom falat,

ha bánatos leszel, én megvigasztallak,

tudod Kicsim, mindig szeretni foglak..,

- de hiszen én már most is szeretlek,

pedig ma még csak elképzellek,

s látod, máris írok pár buta szót,

miközben ezt a színes kis takarót

itt a csendben kötögetem neked… :)

 

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a legfrissebb ötletekről és hírekről!

 



 kép forrása:galeriasavaria.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr218280354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása