Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

Ranschburg Jenő: Tükör előtt

2015. augusztus 09. - Óvónéni

ovoneni_blog_hu_ranschburg.jpg

Ranschburg Jenő: Tükör előtt

 

Nem értem, itt vagy ott a testem.

De pont olyan, minthogyha festem:

fülem begörbül, égnek áll hajam.

Kezem behajlik: én csinálom,

a számat irtó nagyra tátom,

de nem találom így se: önmagam.

 

Enyém az orrom és a hangom,

ha játszom, hadvezér a rangom,

s parancsot mint a felnőtt úgy adok.

Enyém a kard, enyém a harcom,

ez itt a vállam, itt az arcom,

de én, ki tudja merre, hol vagyok?

 

Enyém a mellem és a lábom,

magam azonban nem találom

sehol.

Szeretném végre tudni mégis:

enyém vagyok esetleg én is?

De hol?

kép forrása: egyszervolt.hu

Kedves kolléganők! Szakdolgozatom befejezése előtti pillanataiban szeretném a SEGÍTSÉGETEKET kérni a kérdőív kitöltésével. Mindössze 8 kérdés lenne, kb. 2-3 percet vesz igénybe. Ez a kérdőív a dolgozatom nagyon kis részét képezi, de szervesen hozzákapcsolódna. Megjegyzés: először készítettem egyedül kérdőívet, úgyhogy külön izgulok amiatt is, hogy működjön. Még egyszer előre is köszönöm a segítségeteket! Mariann 

KATTINTS KÉRLEK A LINKRE A KÉRDŐÍV KITÖLTÉSÉHEZ:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr997694848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása