Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

13 ötlet - Óvodáskor előtti kreativitás

Strasszer Viktória Ádám kisfia alkotásai

2015. június 21. - Óvónéni

Eddig ezeket alkottuk kisfiammal. Egy éves volt, amikor először zsírkrétát adtam a kezébe. Akkor még csak vonalakat rajzol, majd pár hónap elteltével jöttek a körkörös mozdulatok.

Most egy vázlatfüzetet vettem és abba kezdtünk el alkotni.

1.kép: Egy katalógusból kivágtam a traktorokat, beragasztóztam ő pedig ráragasztotta a lapra. Ez az egyik kedvenc lapja

 ovoneni_blog.JPG

2.kép: Beragasztottam egy traktorkereket és köré rajzoltam a járművet. Egy kedves barátunknál jártunk és ott ült a traktorban (képen is ő van). Ez annak az emlékére készült.

ovoneni_blog0.JPG

3.kép: Színek szerint válogattam a zöldségeket/gyümölcsöket. Amikor ragasztgattuk, akkor beszéltünk a színekről. Párat fel is ismer közülük.

ovoneni_blog1.JPG

4.kép: Esős nap volt. Felhőt kivágtam, beragasztottam. Ő pedig az esőt rajzolta. És mondja is, hogy esik.

ovoneni_blog2.JPG

5.kép: Megrajzoltam a hátterek és beragasztottuk az állatkákat.

ovoneni_blog3.JPG

6.kép: Lerajzoltam a kisfiam. Ő pedig kidekorálta matricával

ovoneni_blog4.JPG

7.kép: Beragasztottam egy fát, ő pedig almákat festett rá.

ovoneni_blog5.JPG

8.kép: Családi kézlenyomat.

ovoneni_blog6.JPG

9.kép: Formalyukasztóval macikat vágtam és ezt ragasztotta egy papírtálcára.

ovoneni_blog7.JPG

10.kép: WC papírgurigával festette.

ovoneni_blog8.JPG

11.kép: Tenyérlenyomatok.

ovoneni_blog9.JPG

12.kép: Ujjfestés.

ovoneni_blog_13.JPG

A kis színes doboz pedig egy „bankautomata”. Kis kartondoboz, oldalt kivágva, hogy pont beleférjenek a kártyák (lejárt bankkártyák, diákigazolványok, pontgyűjtő kártyák). Ezzel minden nap játszik. Hátul a sárga kis ajtón kiszedi a kártyákat és a réseken visszarakja.  

ovoneni_blog11.JPG

 Köszönöm Viktória a képeket!

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a legfrissebb ötletekről és hírekről!

 



 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr1007561646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása