Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

Gyönyörű ékszerek - újrahasznosítással

kreativmami.blog.hu oldal szerkesztője - Kövesdi Írisz Csilla

2015. április 12. - Óvónéni

kozos_kep.jpg Mikor kezdted el a http://kreativmami.blog.hu/ blogot írni?

A blogot 2015. január 12.-én kezdtem írni.

Miért tartod fontosnak blogírást?

Azért írok, hogy megosszam a tapasztalataim másokkal, amiken kezdő háziasszonyként átmentem: milyen praktikák vannak, hogy lehet kényelmesebben, gyorsabban csinálni a dolgokat.  Hátha inspirálnak másokat is az ötleteim, hogy ők is könnyebbé, jobbá tegyék az életüket.

Hogyan fér az írás időben bele a napirendedbe?


A napirendbe sehogy:D Az esetek 90%ban 9 óra után jutok hozzá, altatás és házimunka után. Kivételes alkalmakkor van időm délután.

Milyen irányú terveid vannak?

kreativ2.jpg
Milyen terveim vannak? Saját vállalkozást szeretnék. A blogíráshoz annyiban kapcsolódik, hogy az is kreatív lesz, de más témában. A blogot mindenképp folytatom, mert nagyon szeretem.  Az újrahasznosítás egy igen különleges formájával fogok foglalkozni majd: ékszerek újrahasznosításával.
A legfontosabb elem: Szeretném felhívni az emberek figyelmét arra, hogy másképp is lehet háztartást és életet vezetni.

Lehet környezetbarát, egészségbarát,  baba és mamabarát módon élni, létezni. 

Nagyanyáink és dédanyáink idejéből átvenni azokat, amik akkor is jól működtek és összekombinálni a modern termékekkel. Az motivál, hogy ezeket tudassam az emberekkel, hogy a nagy eszmék nem csak papíron szépek, hanem otthon is, és hogy kicsiben kell elkezdeni, ahhoz hogy nagyok legyünk. Otthon kell elkezdeni.

kreativ_1.JPG


Hogy mutatnám be a blogom? Olyan dolgokról írok, amik az én életem is megváltoztatták az utóbbi 10 évben. Kreatív dolgokról, ötletekről, praktikákról, játékokról babáknak, gyerekeknek. Gyakorlatilag arról, ami érdekel, és hogy ezekben hogy lehet megtalálni azokat az eszméket, amiket képviselek.

kreativ3.JPG
Magamról: Jelenleg kicsi fiammal vagyok itthon, aki mindjárt két éves lesz. Nem tudok visszamenni dolgozni  a munka lehetetlen időbeosztása miatt, ezért a saját vállalkozásomon dolgozom. Nekem nagyon fontos a család és az együtt töltött idő, ezért szeretnék itthon dolgozni. Nem tudom elképzelni az életem munka nélkül, szerintem mindenkinek azt kell csinálnia amihez ért.

kreativ4.JPG

Jelen pillanatban én a kereskedelemhez és az ékszerekhez értek. A kereskedelembe nem megyek vissza, épp ezért az ékszerek felé kanyarodtam el. Van itthon egy picike műhelyem, ahol bizsukat készítek és most a Nagy Ötlet megvalósításán dolgozom.

Sok sikert kívánok az ötlet megvalósításához! Kreatív ötleteket a gyönyörű ékszerek létrehozásához!

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a legfrissebb ötletekről és hírekről!



 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr367360146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása