Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

Ujjfesték, ujjunk :), filctoll és készen vannak a vidám baglyok

Matematikai tartalommal

2015. február 08. - Óvónéni

Elkészítettem a vidám kis baglyokat, az eredeti ötlet nem tőlem származik.

img_20150208_135152.jpg

Hoztam egy videót is, mennyire egyszerűen elkészíthető, a gyerekek valószínűleg élvezni fogják az alkotás folyamatát.

A fát helyettesíthetik a gyerekek saját kezeikkel, így sokkal személyesebbé válik majd a végső kis mű.

Ilyen kézből készült fára gondoltam. A forrás: kreativotletborze.blogspot.hu

Amiért nagyon szeretem ezt a baglyos fát :), az azért van, mert a gyerekekkel nagyon sok matematikai tartalmat gyakorolhatunk, egyszerű és játékos formában.

Kreativitás, finommotorika mellett képességfejlesztő jellege is szuper.

Mire gondoltam? Ezekre:

 - Milyen színűek a baglyok?

 - A fa ágain összesen mennyi sárga színű bagoly látható? Piros? Kék?

 - Melyikből van a legtöbb?

 - A fa Bal oldalán összesen hány baglyot számoltál meg?

 - A fa Jobb oldalán?

 - Mutasd meg, melyik bagolyra gondoltam: a fa jobb oldalán, a második ágon, középen ül.

Itt pedig az elkészítés látható:

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a legfrissebb ötletekről és hírekről!

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr687152043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása