Óvó néni jegyzetei

Óvó néni.blog.hu

Óvó néni.blog.hu

Ez vagyok én

Látom a körvonalaim :)

2015. január 26. - Óvónéni

img_20150126_095434.jpgKi vagyok én? Testünk, érzékszervek, testrészek...

Nemrég láttam egy fotót a neten, nagyon tetszett, gondoltam miért ne próbálhatnánk ki mi is a csoportban, és nagyon kíváncsi voltam a gyerekek reakciójára is.

Ezen a napon csak kétféleképp "szembesültek" :) a gyerekek a testük körvonalával :), az egyik amelyet szerintem majdnem mindenki ismer:

 - Egy csomagolópapírra ráfeküdtek a gyerekek, körberajzoltam őket, ők pedig szabadon, tetszés szerint kifestették.

Mi vízfestéket használtunk, csakhamar kirajzolódott egy kisfiú és egy kislány körvonala. Mai napig szenzációs a hatás, ahogyan a gyerekek szembesülnek és látják saját magukat ill. társaikat. Folyamatos csacsogás, beszélgetés, nevetgélés hallatszik, közben pedig mégis elmélyülten festenek. Az egyik legszebb érzés, és öröm így látni őket.

 - A másik örömteli játék a kedvencem lett: színes építőkockával érzékeltettük, " ez vagyok én"!

Mutatom a képet:

ilyen_nagy_vagyok.jpg

Mondanom sem kell, ez a tevékenység is nagy sikert aratott. A legszebb az volt, hogy egész délelőtt a szőnyegen maradt az alkotás, egyetlen egyszer nem kértem, hogy vigyázzanak rá, a gyerekek mégis olyan óvatosan kerülgették, annyira vigyáztak rá, hogy így eredeti formájában megmaradjon.

Szeretem ezeket a napokat, amikor én tanulok a gyerekektől, amikor látom, mennyire ragaszkodnak, féltik amit KÖZÖSEN alkottak, kimondatlanul - szinte titkos, hallgatólagos megállapodásként vigyáznak rá....egymásra....

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a legfrissebb ötletekről és hírekről!

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovoneni.blog.hu/api/trackback/id/tr317113369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása